Mazda predlžuje záruku na 6 rokov. Platí to na celú modelovú ponuku.

Mazda predlžuje záruku na 6 rokov. Platí to na celú modelovú ponuku.

21. októbra 2022 0 Od spiatocka.sk

Spoločnosť Mazda od 1. septembra 2022 s cieľom zvýšiť spokojnosť zákazníkov dvojnásobne predlžuje záruku na celú svoju modelovú sériu na 6 rokov alebo 150 000 km. Táto skutočnosť znova preukazuje, že japonská značka je charakteristická svojou jednoznačnou prioritou, ktorou je: pohoda a spokojnosť každého jedného majiteľa či používateľa vozidla Mazda. Na tento cieľ sú zamerané všetky programy ponúkané v autorizovaných servisných strediskách spoločnosti. Jasne sa to prejavuje na vysokej spokojnosti zákazníkov značky a predovšetkým na ich lojalite pri využívaní služieb popredajného servisu.

Mazda CX-60

Spoločnosť Mazda je známa vysokým počtom lojálnych zákazníkov. Nielenže sa vracajú pri nákupe ďalšieho nového vozidla Mazda, ale pri servisovaní svojho automobilu zostávajú verní autorizovaným predajcom. Lojalita z hľadiska servisných služieb počas prvých troch rokov je na Slovensku pres 90 %. To znamená, že takmer 90 % zákazníkov značky Mazda sa počas prvých troch rokov vlastníctva svojho vozidla Mazda obráti ohľadom servisných záležitostí na autorizovaných predajcov.

6-ročná záruka spoločnosti Mazda nie je jedinou komfortnou službou, ktorú Mazda ponúka svojim zákazníkom. Ďalším skvelým príkladom môže byť servisný program Mazda Fair Service (MFS). V krátkosti tento program definujú špeciálne podmienky a zľavy na servisné a údržbové diely pre vozidlá Mazda staršie ako tri roky. Program MFS sa vzťahuje na originálne diely potrebné na servis a údržbu vozidiel Mazda, ak servis vykonáva autorizovaný predajca značky Mazda.

V aktuálnych časoch relatívnej neistoty, nielen v automobilovom sektore, je pre zákazníkov dôležitá každá servisná služba ponúkajúca vyššiu stabilitu a dôveru. Takou je aj asistenčná služba Mazda Assistance – asistenčný servisný program na území celej Európy – ktorá sa pri pravidelnej ročnej servisnej prehliadke u autorizovaného predajcu spoločnosti Mazda a zápisom predpísanej prehliadky do elektronickej servisnej knižky vždy predĺži o ďalší rok až do veku 10 rokov vozidla. Zákazník tak môže bez obáv cestovať po celej Európe s istotou podpory asistenčného systému Mazda Assistance, ktorý je vždy pripravený pomôcť v prípade neočakávaného problému.

Mazda CX-5 2022

„Naším cieľom nie je len urobiť zákazníkovi radosť pri nákupe nového vozidla, pretože to v skutočnosti nie je pre spoločnosť Mazda hlavnou výzvou. Hlavným cieľom je spokojnosť zákazníka pri jeho návrate k predajcovi z dôvodu vykonania servisu na svojom vozidle,“ objasňuje Alexej Kiriakovský, generálny riaditeľ spoločnosti Mazda Slovensko. „Naše sústredenie sa na túto oblasť je dlhodobým strategickým prvkom. V roku 2006 sme ako prví v automobilovom priemysle začali využívať elektronickú servisnú knižku. Je to obrovský prínos pre zákazníkov, ktorí si zakúpia staršie ojazdené vozidlá našej značky – keďže je história vozidla úplne prehľadná a jasná, ak predchádzajúci majiteľ navštevoval autorizované predajne,“ dodáva A. Kiriakovský.