Mazda predlžuje záruku na 6 rokov. Platí to na celú modelovú ponuku.
21. októbra 2022Spoločnosť Mazda od 1. septembra 2022 s cieľom zvýšiť spokojnosť zákazníkov dvojnásobne predlžuje záruku na celú svoju modelovú sériu na 6 rokov alebo 150 000 km. Táto skutočnosť znova preukazuje, že japonská značka je charakteristická svojou jednoznačnou prioritou, ktorou je: pohoda a spokojnosť každého jedného majiteľa či používateľa vozidla Mazda. Na tento cieľ sú zamerané všetky programy ponúkané v autorizovaných servisných strediskách spoločnosti. Jasne sa to prejavuje na vysokej spokojnosti zákazníkov značky a predovšetkým na ich lojalite pri využívaní služieb popredajného servisu.
Spoločnosť Mazda je známa vysokým počtom lojálnych zákazníkov. Nielenže sa vracajú pri nákupe ďalšieho nového vozidla Mazda, ale pri servisovaní svojho automobilu zostávajú verní autorizovaným predajcom. Lojalita z hľadiska servisných služieb počas prvých troch rokov je na Slovensku pres 90 %. To znamená, že takmer 90 % zákazníkov značky Mazda sa počas prvých troch rokov vlastníctva svojho vozidla Mazda obráti ohľadom servisných záležitostí na autorizovaných predajcov.
6-ročná záruka spoločnosti Mazda nie je jedinou komfortnou službou, ktorú Mazda ponúka svojim zákazníkom. Ďalším skvelým príkladom môže byť servisný program Mazda Fair Service (MFS). V krátkosti tento program definujú špeciálne podmienky a zľavy na servisné a údržbové diely pre vozidlá Mazda staršie ako tri roky. Program MFS sa vzťahuje na originálne diely potrebné na servis a údržbu vozidiel Mazda, ak servis vykonáva autorizovaný predajca značky Mazda.
V aktuálnych časoch relatívnej neistoty, nielen v automobilovom sektore, je pre zákazníkov dôležitá každá servisná služba ponúkajúca vyššiu stabilitu a dôveru. Takou je aj asistenčná služba Mazda Assistance – asistenčný servisný program na území celej Európy – ktorá sa pri pravidelnej ročnej servisnej prehliadke u autorizovaného predajcu spoločnosti Mazda a zápisom predpísanej prehliadky do elektronickej servisnej knižky vždy predĺži o ďalší rok až do veku 10 rokov vozidla. Zákazník tak môže bez obáv cestovať po celej Európe s istotou podpory asistenčného systému Mazda Assistance, ktorý je vždy pripravený pomôcť v prípade neočakávaného problému.
„Naším cieľom nie je len urobiť zákazníkovi radosť pri nákupe nového vozidla, pretože to v skutočnosti nie je pre spoločnosť Mazda hlavnou výzvou. Hlavným cieľom je spokojnosť zákazníka pri jeho návrate k predajcovi z dôvodu vykonania servisu na svojom vozidle,“ objasňuje Alexej Kiriakovský, generálny riaditeľ spoločnosti Mazda Slovensko. „Naše sústredenie sa na túto oblasť je dlhodobým strategickým prvkom. V roku 2006 sme ako prví v automobilovom priemysle začali využívať elektronickú servisnú knižku. Je to obrovský prínos pre zákazníkov, ktorí si zakúpia staršie ojazdené vozidlá našej značky – keďže je história vozidla úplne prehľadná a jasná, ak predchádzajúci majiteľ navštevoval autorizované predajne,“ dodáva A. Kiriakovský.