Hyundai Slovensko je najlepšie komunikujúcou automobilkou roku 2019.
26. novembra 2019Komunikácia je v živote veľmi dôležitá o tom asi veľmi písať nemusím. Avšak aj komunikácia automobilky s verejnosťou, poprípade s novinármi je veľmi dôležitá. Vďaka výbornej komunikácii ti môžeme prinášať overené informácie, rôzne zaujímavosti, ale aj testy vozidiel. Bez dobrej komunikácie by to proste nešlo.
Národná slovenská súťaž Hermes komunikátor roka hodnotí najlepšiu komunikáciu medzi firmami a zákazníkmi. Do hlasovania je zapojených viac ako 45 000 ľudí, no a práve Tento rok sa konal už 6. ročník tejto súťaže, v ktorom Hyundai Slovensko získal prestížnu CENU VEREJNOSTI 2019 v kategórii Automobily.
Marek Kopča marketing a PR manažér Hyundai Motor Slovakia povedal pri preberaní ceny:
„Teší nás každé ocenenie, ale najväčšiu radosť máme z pozitívnej spätnej väzby od našich zákazníkov a fanúšikov. Ocenenie v súťaži Hermes komunikátor roka v hlasovaní verejnosti si mimoriadne ceníme, pretože nám naznačuje, že naša transparentná, férová a autentická komunikácia nachádza u verejnosti pozitívnu odozvu,“
Teší nás, že práve Hyundai Slovensko dostal toto ocenenie, pretože Hyundai Slovensko komunikuje najlepšie zo slovenských importérov a patrí v komunikácii medzi svetovú špičku. Vlastníme magazíny aj v zahraničí, takže denno denne komunikujeme s automobilkami v rôznych krajinách, ale Hyundai Slovensko sa radí medzi špičku.
Mimochodom už dlhšie chystáme dokument o tom ako komunikujú jednotlivé automobilky s novinármi. Najhoršie komunikujúca automobilka bude mať veľkú česť. Ich vozidlo necháme vo videu vybuchnúť, ale to až v priebehu budúceho roka.