Audi predstavilo jubilejnú a zároveň novú generáciu A6 Allroad

Audi predstavilo jubilejnú a zároveň novú generáciu A6 Allroad

5. júna 2019 0 Od spiatocka.sk

Pred 20 rokmi, presnejšie v roku 1999 bola predstavená prvá generácia Audi A6 Allroad. Na tú dobu to bolo veľmi zaujímavé auto. Jednalo sa o prémiové kombi upravené do terénu. Lenže dnes už viacero automobiliek má v ponuke také vozidlá, takže sa nejedná o veľmi zaujímavé auto. Avšak dnes bola predstavená štvrtá generácia A6 Allroad. Poďme sa na ňu pozrieť.

Audi A6 Allroad 2019

Novinka tradične dostala množstvo dizajnovo-terénnych doplnkov. Lenže nová generácia už nemá množstvo čiernych plastov. Namiesto nelakovaného plastu nájdeme viac chrómových doplnkov, ktoré vyzerajú viac prémiovo. Taktiež nová A6 Allroad dostáva novú prednú masku so zvislými listami.

Asi najväčším lákadlom pri kúpe Allroad je svetlá vysoká svetlá výška. V štandardnom režime má len 139 mm. Aj Lada Granta Cross ma vyššiu svetlú výšku (198mm), ale netreba robiť paniku. Našťastie je na Audi A6 Allroad má v základe vzduchové pruženie, ktoré je schopné zvýšiť svetlú výšku vozidla. V režime off-road sa dokáže auto zdvihnúť na 184 mm. Pri dosiahnutí rýchlosti 35 km/h sa vozidlo automaticky zníži na 169 mm a pri rýchlosti vyššej ako 80 km/h sa zníži na 139 mm. Pri rýchlosti nad 120 km/h sa Allroad zníži až na 124 mm. To aby sa znížil odpor vzduchu.

Jedinou možnou hnacou jednotkou nového Allroadu bude vznetový motor s objemom 3,0 litra v kombinácii s 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Motor je k dispozícii v troch verziách: 45 TDI (231 koní a 500 Nm), 50 TDI (286 koní a 620 Nm) a 55 TDI (349 koní a 700 Nm). Uvádzaný čas zrýchlenia 0-100 km / h je 6,7, 5,9 a 5,2 sekundy. Priemerná spotreba paliva sa pohybuje od 5,9 do 6,6 l / 100 km. Samozrejmosťou je, že všetky vozidlá A6 Allroad sú vybavené pohonom všetkých kolies Quattro. Na želanie je k dispozícii aktívny zadný diferenciál.

Všetky agregáty sú vybavené Mild-Hybridnou technológiou so 48-voltovým systémom a štartovacím generátorom poháňaným pásom. Energia sauukladá do lítium-iónovej batérie s kapacitou 10 Ah. Tento komplexný systém znižuje spotrebu paliva o 0,4 l / 100 km.

Predaj v Európe začne už tento mesiac. Čo sa týka ceny, tak základná cenovka v Nemecku je 61 500 €.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.