Existujú aj iné rozdiely. Napríklad Superb má 10-palcovú obrazovku virtuálnych prístrojov (teraz štandardná výbava) prekrytú priezorom a Kodiaq má rovnaký displej bez priezoru. Vo všeobecnosti sú však interiéri oboch modelov vybavené rovnako. Obe autá disponujú veľkým 13-palcovým displejom s multimultimediálnym systémom, medzi príplatkami sa po prvýkrát objavila plnohodnotná projekcia na čelné sklo. Ovládanie prevodovky DSG je teraz priradené pravej páčke spínaču stĺpika riadenia. Podobne ako vo vozidlách Mercedes. Po novom už nebudú k dispozícii žiadne verzie s manuálnou prevodovkou a ľavá páčka je zodpovedná za smerové svetlá a stierače. Ovládanie vonkajšieho svetla je teraz tlačidlové.
Vývojári sú obzvlášť hrdí na ovládací panel klimatizácie s názvom Škoda Smart Dials. Ide o ďalší vývoj riešenia, ktoré sme videli na modeloch Renault Arkana a Dacia Duster. Displeje sú zabudované v otočných rukovätiach, ale ak mal Renault len pevné podsvietené časti, tak Škoda má plnohodnotné farebné displeje s priemerom 32 mm. Centrálna rukoväť je multifunkčná a môže byť zodpovedná za rýchlosť ventilátora, smer prúdenia, režimy klimatizácie, hlasitosť audiosystému, prepínanie jazdných režimov či zmeny mapy navigácie. Prepínanie medzi funkciami sa vykonáva dlhým stlačením rukoväte a v systéme médií môžete naprogramovať funkcie a postupnosť týchto funkcií (nie viac ako štyri naraz).