Ako prebieha servis a služby po dopravnej nehode alebo škodovej udalosti?

Ako prebieha servis a služby po dopravnej nehode alebo škodovej udalosti?

13. marca 2021 0 Od spiatocka.sk

Dopravná nehoda alebo škodová udalosť je nepríjemná situácia, ktorá bohužiaľ patrí k životu na cestách. Čo spraviť sme sa pozreli vo videu, ale v tomto článku sa pozrieme na to, ako to prebieha po nehode v Kestler Co na Krajinská cesta 12 v Bratislave.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Po zdokumentovaní nehody asistenčnou službou alebo políciou prevezie odťahová služba vozidlo do servisu Kestler Co. Prijímací technik prevezme havarované vozidlo a nahlási nehodu do poisťovne. Následne zákazníkovi Kestler Co poskytne bezplatne náhradné vozidlo po dobu servisovania havarovaného vozidla.

Čo taká obhliadka z poisťovne? Kestler Co ma bezobhliadkové zazmluvnenie s poisťovňami Allianz, Uniqa a Generali. Ak máš inú poisťovňu to nevadí. Obhliadajúci technik príde priamo do servisu na Krajinská cesta 12 v Bratislave.

Akú výhodu má servisovanie v autorizovanom servise? Použitie originálnych náhradných dielov a použitie servisných postupov stanovených výrobcom. Už aj legislatívne bude možné opravovať poškodenia na vozidle, ktoré majú vplyv na hlavné bezpečnostné prvky vozidla, ktorými sú zavesenie kolies, deformačné zóny, systémy airbagov, riadenie alebo brzdy iba v certifikovanom mieste opravy, ktorým autorizovaný servis Renault Kestler určite je. No a čo vyššia cena? Hovorí sa, že autorizovaný servis je drahší, ale pokiaľ je vozidlo poistené, tak cenu netreba riešiť. V situácií ak ste vinník a máte Kasko poistenie, hradí Vam to havarijné poistenie, pri ktorom môžete mať spoluúčasť. Ak ste boli poškodený, opravu Vám hradí PZP vinníka.

Každopádne, určite odporúčame pozrieť aj video nižšie.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.